Povrat robe i reklamacije
Reklamacija i povrat robe je moguće ako:
- Prilikom prijema pošiljke – ukoliko je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onoga koji ste naručili
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta
- Reklamacije u garantnom roku – ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbjediti servis uređaja ili obezbjediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Primamo samo orginalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na email: info@wow.ba
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.